Milyen előnyei vannak egy jó termékfotónak?
- Hangsúlyozza a termék előnyeit
- A részleteket is bemutatja a potenciális vásárlóidnak
- Felkelti az érdeklődést a termék és a márka iránt
- Kreatív módon mutatja meg a termék több felhasználási lehetőségét
- Magasabb áron értékesíthetsz – magasabb profitért
- Kipróbálásra, megvételre sarkallja a nézőt
- Vágyat ébreszt a birtoklásra, érzést közvetít
Kiknek jó mindez?
A terméked, alkotásod profi szintű fotózása kifejezetten fontos számodra, ha Te designer vagy. A teljesség igénye nélkül ékszerrel, ruhával vagy akár bútorral foglalkozol? Ötvös, szobrász, óra- vagy cipészmester vagy? A termékfotózás gyakorlatilag minden designer számára kötelező! Tekints úgy egy jó termékfotóra, mint egy befektetésre, hiszen a segítségével könnyedén adhatod el termékeidet, arról nem is beszélve, ha mondjuk egy webáruházat üzemeltetsz vagy webáruházas értékesítést tervezel.
Az elkészült fénykép segítségével a portfóliódat vagy webáruházadat színesítheted, növelheted az értékesítést. A profi termékfotó segít Neked, hogy a portfóliós anyagodat, vagy akár a munkásságodat komolyan vegyék. A kész kép, ami felkerül a közösségi oldalaidra, marketing anyagaidba nem lehet amatőr, hiszen a termék sem az! Biztos lehetsz benne, hogy egy profi termékfotó hozza majd Neked a következő megrendelést, látogatót és természetesen a profitot is.